Magazijninrichting naar uw wensen | Wij ontzorgen
Beschikt u over een eigen werkplaats/magazijn of houdt u voorraad in uw bedrijfswagen(s) of bouwcontainer op het werk, maar raakt u het overzicht hierin kwijt of loopt het logistiek niet naar wens? Wij bieden u graag een passende oplossing !
Hoe gaat dit in zijn werk?
Aan de hand van een oriëntatiegesprek, waarin uw huidige werkwijze wordt besproken en/of bekeken, creëren wij voor u de beste oplossing. De volgende punten komen dan meestal aan de orde:
- Welke artikelen wenst u op voorraad te hebben en binnen welke grenzen wordt de minimum en maximum voorraad hiervan bepaald
- Wat is de ruimte die beschikbaar is
- Stellingmateriaal of magazijnkasten
- Met welk softwarepakket wordt er gewerkt
- Leverings- en prijs-afspraken
Nadat bovenstaande punten zijn besproken maken wij een voorstel. Na uw goedkeuring gaan wij voor u aan het werk met de uitvoering zonder dat daarvoor arbeidsloon wordt berekend.
Wij richten in overleg met u of uw medewerker het magazijn in en voorzien alle artikellocaties van productkaartjes met daarop bijvoorbeeld de artikelomschrijving, EAN-code, min/max voorraad. Ook is het mogelijk om na koppeling van uw en onze data, uw artikelnummer op het label te vermelden.
En daarna?
In overleg met u wordt een afspraak gemaakt wie de voorraden gaat beheren. Dit kan door de klant zelf worden gedaan bijvoorbeeld d.m.v. het invoeren van orders via ons portaal. Er kan ook gekozen worden om de voorraad door ons te laten beheren. Op basis van een afgesproken bezoekschema komt onze vertegenwoordiger of medewerker de voorraden beheren. Vaak is er dan ook wel even tijd om de boel weer netjes te maken. U betaalt hiervoor geen arbeidsloon of voorrijkosten. En belangrijk; u blijft baas in eigen huis, wenst u iets te wijzigen in de gemaakte afspraak of werkwijze dan regelen wij dat !
Impressiefoto's